of.eyeliner.&.me.

of.eyeliner.&.me.

Kakna bebeh, since you asked. Ini la dia bendanyer that I'm missing right now.



The eyeliner or otherwise known as celak(kot?). It's supposed to bring your eyes out,giving you the big-eyed effects and whatnot. he he. Tapi sebenarnye mata ku tetap jua sepet.Bummer.



It's not obvious, unless I decided to put it on like this



or this




which of coz too obvious for someone as geeky as me plus I don't fancy the menjadi panda selepas 5 jam memakai eyeliner yg tebal look, since my eyes are kinda watery (Pakailah eyeliner ape proof sekali pon, mahal murah,cap ayam sume pon akan cair. he he. Patut lah asyik hilang je eyeliner, it's not meant for me.) dan adelah benci kerana susah nak cuci bila nak amek wuduk.

Tetiba dah jadi a dedicated post pasal eyeliner pulak.Tsk tsk.

Moving on.

Well, I'm going to have my umpteenth production deployment tomorrow. Boy, it's going to be a loooong night. I hope it gonna be breezy, fast and I'll be able to finish up everything before I start to faint from sleepiness. What a geek to do?

Owh well,I'm off. Work's calling.

Later.

5 comments:

mar!ahaf!z said...

me malas pakai eyeliner sebab susah nak buang bila nak solat..
kdg2 nak membuang nye ok, tp lepas tu, mata sure jd merah2..
mata sensitif sgt.. tu belum kira pakai contact lens lagi.. haru..

MsAnak said...

Owh,tho me patut pakai spec tp xpakai. haha. Sudah2 lah menambahkan ciri2 seorang geek lak kalau pakai.

Tu lah,pakai tebal2 ni susah bile nak solat sume.Kena bawak remover pulak.Hish.

Anonymous said...

pensel and pengasah pensel? biorrrr betul.....hehehehe

MsAnak said...

Hooyeh bebeh. That's it. hehe. :P

nanie said...

ambikla mata i..

takyah pakai eyeliner dah jadi smokey eyes pun.. lol !!!

eXTReMe Tracker